Santa Eugènia decideix: pressupostos participatius

Dijous, 24 de març de 2022 a les 00:00

A partir del proper mes d'abril es posarà en marxa el projecte participatiu municipal SANTA EUGÈNIA DECIDEIX.

Aquest projecte inclou  el procés de Pressupostos Participatius i el procés participatiu sobre el projecte de remodelació de la plaça i entorn de l’església romànica.

• Pressupostos Participatius al municipi

Els veïns i veïnes de Santa Eugènia de Berga podran decidir on destinar 15.000 € del pressupost municipal.

L’Ajuntament de Santa Eugènia de Berga pretén impulsar i afavorir la participació de la ciutadania en els afers públics municipals incorporant a l’agenda pública la primera edició dels Pressupostos Participatius, perquè tots els veïns i veïnes puguin debatre i decidir sobre 15.000 € de la partida d’inversions del pressupost municipal.

El procés participatiu es vehicularà principalment a través de la plataforma Participa311 Santa Eugènia de Berga, tot i que es facilitarà la participació presencial a les persones que no tinguin accés a eines informàtiques a través d’un formulari que trobareu a les oficines municipals.

Poden presentar propostes i votar els projectes finalistes totes les persones empadronades a Santa Eugènia de Berga majors de 16 anys. Per fer-ho cal registrar-se a la plataforma Participa311 Santa Eugènia de Berga.

El calendari de la primera edició dels Pressupostos Participatius és el següent:

Fase 1. Informació i presentació del procés participatiius: 4 abril-13 maig

Fase 2. Presentació de propostes: 01 juny - 30 juny

Fase 3. Valoració de les propostes presentades:1 juliol-30 agost

Fase 4. Publicació de les propostes acceptades:19 de setembre

Fase 5. Votació de les propostes: 24 octubre-30 octubre

Fase 6: Recompte, selecció i publicació de les propostes resultants: 7  novembre

Fase 7: Execució de les propostes----------exercici  2023

Darrera actualització: 17.09.2022 | 17:28