30 anys de ralet-ralet: La Nana i l'avi Papet van de concert (0-3 anys)

Divendres, 11 de juny de 2021 de 17.00 h a 18.00 h

Dins el marc de la celebració del 30è aniversari de la LLar d'infants municipal RALET-RALET, us presentem l'espectacle per a infants de 0 a 3 anys LA NANA I L'AVI PAPET VAN DE CONCERT, a càrrec de l'Anna Roig.

La Nana és una nena a qui li agrada molt tocar el piano. Amb el seu avi, l’avi Papet, hi té una relació molt especial i, a través de jocs i cançons, ens convidaran a endinsar-nos en el seu món i a compartir situacions del seu dia a dia.
Espectacle participatiu basat en el conte musical La Nana i l'avi Papet, el qual ens parla de la relació entre els seus dos personatges, del valor de la convivència i dels petits moments que podem compartir en família, així com de la importància de la música i com ens pot acompanyar i ajudar a créixer des de l’amor i la confiança.

Quin cost té:

gratuïta

Adreça:

pista de la creu del cim

Darrera actualització: 07.06.2021 | 20:58