Pressupostos participatius: un procés obert a tothom

Dimecres, 30 de març de 2022 a les 00:00

El proper 4 d'abril arrenca el primer procés de pressupostos participatius de Santa Eugènia de Berga.

Amb la voluntat que no en quedi ningú al marge, s'han organitzat unes xerrades i un taller informàtic durant aquest mes d'abril.

En concret, el proper dilluns dia 4 a les 16 hores al Casal de Pensionistes i a les 20:00 a la Sala de Plens de l'Ajuntament es duran a terme unes xerrades presentant els pressupostos participatius. S'hi explicarà què són, qui hi pot participar, com i quan participar-hi...

Per altra banda, els dies 6,13 i 20 d'abril , a les 17:00 a l'aula d'informàtica de l'escola, tindrà lloc el taller informàtic per tal d'ajudar a registrar-se i utilitzar la plataforma digital a través de la qual es gestionarà el procés participatiu: http://participa311-santaeugeniadeberga.diba.cat

Per últim, recordar que hi haurà servei d'assessorament a tot aquell que ho necessiti tots els dimecres de 4 a 7 de la tarda a l'Ajuntament.

Darrera actualització: 31.03.2022 | 09:52

Vídeo - Àudio